Xa está aberta para solicitudes a 11ª edición do Concurso Europeo de Innovación Social

mércores, 10 Maio, 2023 - 00:00

A Comisión Europea lanzou recentemente a nova edición do Concurso Europeo de Innovación Social que outorga os tres premios aos mellores proxectos socialmente innovadores

O Concurso Europeo de Innovación Social (EUSIC), financiado polo Consello Europeo de Innovación (EIC) no marco de Horizonte Europa, axuda aos innovadores a desenvolver as súas ideas en solucións de traballo e facilita unha rede de innovadores radicais que dan forma á nosa sociedade. Este premio recoñece a innovación social como un enfoque poderoso para responder os desafíos sociais e este ano o desafío centrarase en loitar contra a pobreza enerxética na Unión Europea.

Lanzado en 2013 en memoria do pioneiro da innovación social Diogo Vasconcelos, o Concurso Europeo de Innovación Social presenta tres premios por valor de 50.000 euros cada un para os mellores proxectos de innovación social deseñados para cambiar o mundo para mellor.

O concurso está aberto a innovadores sociais dos Estados membros da UE e os países asociados a Horizonte Europa. Expertos independentes avaliarán as aplicacións de innovación social @teniendo en cuenta os seguintes criterios: o grao de innovación, impacto, viabilidade e escalabilidade e replicabilidad.

A convocatoria de propostas deste ano estará aberta ata o martes 30 de maio ás 17:00h. Para aplicar deberase acceder ao seguinte enlace.