Webinar: gobernanza local para lograr a neutralidade climática

xoves, 9 Xuño, 2022 - 00:00

Os asinantes que queren ser neutrais con respecto ao clima enfróntanse a un reto delicado, que é un factor crave de éxito: a gobernanza local.

Como configurar a gobernanza local para lograr a neutralidade climática? Como garantir a colaboración  interdepartamental dentro dun municipio? Como conseguir que todos os actores locais implíquense? E como deseñar follas de roteiro e escenarios que se axusten ás especificidades locais? Unha chea de información moi valiosa para os asinantes do Pacto dos Alcaldes.

Neste seminario web organizado por  Energy  Cities dentro da súa  Hub "Gobernanza local a proba de futuro", equiparáselle practicamente con ferramentas e metodoloxías, ideas sobre políticas, redes e oportunidades de financiamento para responder a estas cuestións de gobernanza.

Inscríbete no evento aquí.