Visualización do progreso climático: revelando o poder dos datos cunha usabilidade mellorada en MyCovenant Platform

luns, 26 Xuño, 2023 - 00:00

Pacto das Alcaldías baseouse durante máis dunha década nunha plataforma de informes integral para todos os seus signatarios, coordinadores y partidarios: a plataforma MyCovenant

A medida que o mundo lida coa necesidade urxente de acción climática, non se pode esaxerar a importancia da presentación de informes transparentes e responsables. Os informes efectivos non só melloran a transparencia e axudan a visualizar o compromiso político, senón que tamén transforman os datos en información e coñecemento valiosos que informan a acción climática local e impulsan a aceleración. Sen unha vixilancia integral, vólvese difícil avaliar a efectividade das medidas implementadas, identificar áreas de mellora e fomentar a aprendizaxe colectiva entre cidades e municipios.

Esta é exactamente a razón pola que a presentación de informes e a vixilancia convertéronse nunha parte esencial do proceso do Pacto das Alcaldías, servindo como columna vertebral para unha acción climática efectiva a nivel local.

É misión da iniciativa a de garantir informes confiables e transparentes a nivel local, por iso estase constantemente recompilando comentarios dos profesionais de as cidades que usan MyCovenant, co fin de mellorar a plataforma. Así, actualmente estanse relaizando pequenos axustes que facilitan o uso de MyCovenant a diario.

O primeiro cambio que notará se está a utilizar MyCovenant é unha interface mellorada, que debería facilitar significativamente o proceso de presentación de informes para os signatarios. Estes agora poden ver os logros que están a alcanzar a través de "insignias", atopar facilmente onde presentar os seus informes, así como facer públicas as súas accións para involucrar aínda máis aos cidadáns.

Outra nova característica importante e que demandaban os usuarios é que agora é posible importar os datos de inventario de GEI desde un persoal de Excel á plataforma.

Por último, a outra gran novidade é a adición de gráficos e visualizacións á plataforma MyCovenant. As representacións visuais dos datos proporcionan unha forma clara e intuitiva de comprender información complexa, o que permite aos signatarios identificar facilmente tendencias, patróns e progreso dunha ollada. Estes gráficos poden axudar a traducir grandes conxuntos de datos en información significativa, o que facilita aos gobernos locais comunicar os seus logros e desafíos ás partes interesadas e ao público. Os gráficos pódense descargar para fins de comunicación, en materiais de coñecemento e serven aos responsables políticos para realizar un seguimento do progreso.