PROSPECT+ abre as solicitudes de mentores

mércores, 22 Xuño, 2022 - 00:00

Tras o exitoso primeiro ciclo de aprendizaxe no que mentores de toda Europa compartiron como implementaron plans de financiamento innovadores nos seus municipios ou rexións, PROSPECT+ abre agora a solicitude para unha nova rolda de mentores.

Os asinantes do Pacto dos Alcaldías poderán compartir a súa experiencia en materia de enerxía sostible e accións climáticas cos seus compañeiros, para apoiar a transición enerxética en Europa e gañar visibilidade para o seu municipio ou rexión.

Se quere compartir as formas do seu municipio de recadar fondos e facilitar os investimentos en enerxía sostible e clima (financiamento cidadán, préstamos brandos, bonos verdes, crowdfunding e máis...), únase ao equipo de mentores de PROSPECT+ enviando a súa solicitude aquí.

Tamén podes atopar algunhas prácticas replicables sobre esquemas de financiamento innovadores para a eficiencia enerxética e a adaptación ao clima aquí.

Presente a súa solicitude ata o 15 de xullo, mostre os seus logros e estableza conexións cos seus homólogos de toda Europa.