Oportunidad de financiación para proyectos climáticos de ciudades

luns, 2 Xaneiro, 2023 - 00:00

O Pacto Global das Alcaldías polo Clima e a Enerxía está a lanzar unha iniciativa para apoiar ás cidades signatarias en sete rexións coa preparación de proxectos climáticos financiables.

Esta nova iniciativa de o Pacto Mundial das Alcaldías polo Clima e a Enerxía (GCoM) brindará apoio técnico ás cidades signatarias do GCoM nas etapas de prefactibilidad dos seus proxectos para implementar accións dos seus Plans de Acción Climática (PAC). A través desta convocatoria, as cidades signatarias do GCoM poden postularse para acceder a este soporte técnico para os seus proxectos co fin de acelerar o acceso ao financiamento.

Esta iniciativa está aberta ás cidades signatarias dos seguintes Pactos rexionais/nacionais do GCoM :

• Asia do Sur
  • este de Asia
  • O sueste de Asia
  • Europa do Leste e Asia Central
  • América Latina e o Caribe
  • Medio Oriente e África do Norte

O tamaño das cidades debe estar entre 100.000 e 1,5 millóns de habitantes .

Para todos os criterios de elixibilidade, pode consultar a guía para os solicitantes e o formulario de solicitude aquí