O Pacto das Alcaldías organiza unha sesión en EUSEW

luns, 18 Xullo, 2022 - 00:00

O Pacto dos Alcaldías de Europa organiza unha sesión de política híbrida durante a Semana Europea da Enerxía Sostible (EUSEW) o 29 de setembro ás 11:30 - 13:00 sobre Solucións locais á crise enerxética: capacitar aos cidadáns a través das comunidades de enerxía renovable.

Para acelerar a transición á enerxía limpa e aumentar a independencia enerxética de Europa no contexto do plan REPowerEU, as comunidades de enerxía renovable converteranse nunha ferramenta indispensable para aumentar a seguridade enerxética, descentralizar a gobernanza da produción de enerxía, reducir as facturas de enerxía, impulsar os investimentos locais e promover a participación local activa da sociedade civil.

A sesión destacará formas concretas nas que as Comunidades de Enerxías Renovables están a apoiar aos municipios e ás zonas rurais a nivel local para lograr unha transición xusta e equitativa. Tamén proporcionará un catálogo práctico de enfoques que os gobernos locais de todos os tamaños xa están a aplicar sobre o terreo.

Moderada pola DG ENER, esta sesión interactiva contará co Repositorio Comunitario de Enerxía, o Centro de Asesoramento sobre Enerxía Rural e achegará as mellores prácticas de dúas dos asinantes do Pacto das Alcaldías de Europa.

Todas as partes interesadas en acelerar a transición cara ás enerxías renovables mediante a participación activa dos cidadáns, incluídos os municipios, as axencias de enerxía, as comunidades enerxéticas, as rexións, as provincias e as federacións do sector privado da UE que traballan no ámbito das enerxías renovables, así como os cidadáns, están convidados a unirse o 29 de setembro de 11:30 a 13:00 en Bruxelas ou en liña rexistrándose aquí.