O 7 de xuño celebrarase un webinar sobre a convocatoria de proxectos singulares de iluminación municipal

mércores, 31 Maio, 2023 - 00:00

O Instituto para a Diversificación e Aforro da Enerxía (IDAE), en colaboración coa Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP) organiza un seminario web para explicar as particularidades da convocatoria de proxectos singulares de iluminación municipal

Este programa, dotado con 100 millóns de euros, busca promover a investigación e innovación técnica en iluminación exterior e permitirá a renovación destas instalacións reducindo o consumo de enerxía final e a contaminación lumínica. Diríxese a entidades locais, concellos, deputacións provinciais ou equivalentes, mancomunidades ou agrupacións de municipios e entidades públicas que xestionen a iluminación exterior.

O evento empezará ás doce da mañá coa benvida e apertura por parte de Pedro Prieto, director de Aforro e Eficiencia Enerxética do IDAE e de Xema Rodríguez López, xefa da área de Desenvolvemento Sostible na FEMP. A continuación, Anxo Sánchez de Beira, xefe do Departamento de Servizos e Agricultura do IDAE, presentará o programa de Axudas para Proxectos Singulares de Iluminación Municipal e tamén o proceso de tramitación. Para finalizar, deixarase uns minutos para preguntas e respostas.

Para asistir ao webinar é preciso rexistrarse no seguinte enlace.