Novo seminario web do EPAH que tratará sobre os "desafíos de seguridade doméstica: riscos de incendio para fogares pobres en enerxía"

martes, 20 Xuño, 2023 - 00:00

A serie de seminarios web de carácter mensual do Centro de Asesoramento en Pobreza Enerxética da UE continúa cunha sesión dedicada ao risco de incendios

Estes seminarios organízanse co obxectivo de brindar un espazo aos municipios de Europa e outras partes interesadas clave para compartir as súas experiencias de acción local para abordar a pobreza enerxética.

A sesión ten como obxectivo lanzar luz sobre a intersección da pobreza enerxética e o risco de incendio, explorando os factores que fan que as persoas que experimentan pobreza enerxética sexan máis vulnerables aos incidentes de incendios domésticos. O seminario web será unha oportunidade para compartir solucións prácticas para mitigar o risco de incendio e garantir vivendas eficientes enerxéticamente e seguras contra os incendios nos fogares, discutindo as diferentes facetas do desafío: prácticas de consumo de enerxía inseguras, instalacións eléctricas obsoletas ou de mala calidade, medidas de prevención de incendios en intervencións de rehabilitación etc.

Contará coa presenza de Olivier Tissot, coordinador da Secretaría do Foro Europeo de Seguridade Doméstica (FEEDS), que presentará o traballo do foro sobre pobreza enerxética e risco de incendio, compartindo os resultados dunha investigación realizada en Europa sobre o tema. Para finalizar, deixarase un espazo de preguntas e respostas, seguida dun debate entre todos os asistentes.

O seminario web terá lugar o martes 27 de xuño ás 13:00h e para asistir é preciso rexistrarse a través do seguinte enlace.