Novo seminario web de "Zero Waste Cities": A mellor maneira de optimizar a recollida de biorresiduos na túa cidade

xoves, 20 Outubro, 2022 - 00:00

O artigo 22 do Directiva Marco de Residuos da Unión Europea esixe que todos os Estados membros da UE recollan por separado os biorresiduos a partir do 1 de xaneiro de 2024. Identificouse correctamente como unha prioridade crave para os gobernos, dado que os biorresiduos representan máis dun terzo dos residuos municipais na UE e, a miúdo, os residuos mesturados inclúen entre un 40 % e un 60 % de biorresiduos. Con todo, a UE non ten ningunha obrigación sobre como recoller estes materiais, nin asesoramento sobre cales son os mellores modelos de recollida para os municipios.

Para 2025, a UE debe reciclar o 55 % dos residuos municipais, aumentando ao 65 % para 2035. O cumprimento deste obxectivo depende en gran medida da capacidade dos gobernos para desviar os produtos orgánicos dos residuos mixtos a través de iniciativas de prevención en primeiro lugar, ou unha mellor recolección para os modelos de reciclaxe en segundo lugar. A pesar desta urxencia, segue habendo unha ampla variedade de modelos de recollida e tratamento utilizados en toda Europa. A miúdo, os municipios optan por contedores de rúa abertos e pechados. Estes son fáciles de introducir e máis baratos, pero en última instancia moito menos efectivos, con taxas de contaminación moito máis altas e menores cantidades de refugallos colleitados. Isto é especialmente cando se compara cos esquemas de recolección separada porta a porta que demostraron ofrecer os mellores resultados para unha baixa contaminación, compostaxe de maior calidade e maiores volumes de residuos orgánicos compostados, en lugar de terminar en entulleiras ou incineradores.

Por tanto, este seminario web chega nun momento urxente. Con pouco máis de 12 meses ata a data límite obrigatoria para a recolección de produtos orgánicos na UE, é imperativo que os municipios eviten encerrarse en sistemas de baixo rendemento que non resultarán no logro dos nosos obxectivos de reciclaxe. Utilizaremos este seminario web para mostrar como as diferentes cidades están a implementar algúns dos mellores sistemas de Europa para a recolección e o tratamento de biorresiduos, observando como o fixeron e que se pode facer para replicar estes éxitos noutros lugares.

Este seminario web profundará para abordar as seguintes preguntas clave e máis:

- Que sistemas de recollida poden fornecer a cantidade necesaria de materiais necesarios para cumprir os nosos obxectivos de reciclaxe na UE?
- Necesitamos obxectivos específicos para o volume de biorresiduos recolleitos ou a porcentaxe de residuos mesturados que son biorresiduos?
- Que resultados proporcionan os modelos de recolleita porta a porta e como se comparan cos contedores da rúa?

Para o rexistro e máis información aquí.