Novo estudio de caso - Rouen

martes, 30 Agosto, 2022 - 00:00

En 2017, a Métropole de Rouen lanzou un acordo de acción climática chamado “Notre COP21” (“Nosa COP21 ”) para mitigar as emisións de CO2 da área urbana da cidade. Para iso, creouse un IPCC (Lei de Prevención e Control Integrados da Contaminación) local, asinouse o Acordo de Rouen polo Clima e elaborouse un plan de acción. Este Plan Territorial de Clima, Aire e Enerxía (PCAET) contén un obxectivo de redución dos gases de efecto invernadoiro do 73% para 2030.

Para logralo, a Métropole de Rouen conta coa axuda dos seus cidadáns, desde científicos ata residentes.

IPPC local: experiencia local para involucrar aos cidadáns de Rouen

Para facer fronte ao cambio climático, a Métropole de Rouen construíu o seu plan de acción climática sobre bases científicas sólidas. Xunto co pacto COP local, estableceuse un IPCC local, integrado unicamente por académicos locais. A través dun enfoque multidisciplinario (ciencias sociais e naturais), o seu obxectivo é xerar experiencia en cambio climático baseada no coñecemento local.

Con respecto á participación cidadá, o IPCC local liderou un estudo de psicoloxía social chamado “Representacións e comportamentos das poboacións locais fronte ao cambio climático” nun esforzo por comprender que pancas de acción poderían usarse para involucrar á poboación local neste proxecto. Unha das conclusións do estudo foi que “pode ser máis relevante involucrar ás persoas no nivel dos efectos que no das causas, e máis aínda se os efectos discútense a nivel local”.

Para obter máis información sobre a participación cidadá en Rouen, as cifras crave e o financiamento no último estudo acceda á seguinte ligazón. https://www.covenantofmayors.eu/support/library.html?&ftype=147&ftypeText=Case%20Studies&filter-search=&limit=25&filter_order=a.created&filter_order_Dir=DESC