Green Deal: a UE inviste máis de 110 millóns de euros en proxectos LIFE de medio ambiente e clima en 11 países da UE

xoves, 17 Febreiro, 2022 - 00:00

A Comisión anuncia un investimento de máis de 110 millóns de euros en proxectos integrados do programa  LIFE para a protección do medio ambiente e o clima, seleccionados tras unha convocatoria de propostas que abarca o ano 2020. O financiamento apoiará novos e importantes proxectos ambientais e climáticos en 11 países da UE:  Chipre,  Chequia, Dinamarca, Estonia, Finlandia, Francia, Letonia, Lituania, Países Baixos, Polonia e Eslovenia. Os proxectos contribúen a unha recuperación ecolóxica da pandemia do COVID-19 e apoian os obxectivos do "European Green  Deal" de conseguir que a UE sexa climáticamente neutra e non contamine para 2050. Son exemplos de accións para alcanzar a obxectivos clave do Pacto Verde Europeo no marco da Estratexia de Biodiversidade da UE para 2030 e o Plan de Acción da Economía Circular da UE.

O programa LIFE é o instrumento de financiamento da UE para o medio ambiente e a acción climática. Leva funcionando desde 1992 e cofinanciou máis de 5 500 proxectos en toda a UE e fóra dela. A Comisión aumentou o financiamento do programa  LIFE en case un 60% para o período 2021-2027. Agora ascende a 5 400 millóns de euros. Na actualidade,  LIFE conta con catro  subprogramas: natureza e biodiversidade, economía circular e calidade de vida, mitigación do cambio climático e adaptación ao mesmo, e transición enerxética limpa.

O programa LIFE ofrece financiamento para proxectos integrados. Estes proxectos apoian a aplicación da lexislación e as políticas ambientais e climáticas da UE, a nivel rexional, multirregional, nacional ou  transnacional. Os proxectos integrados axudan aos Estados membros a cumprir a lexislación crave da UE en seis ámbitos: conservación da natureza, auga, aire, xestión de residuos, mitigación do cambio climático e adaptación ao mesmo.