Están a piques de celebrarse as xornadas de formación "Avances na loita contra o cambio climático" para os municipios galegos adheridos ao Pacto das Alcaldías

luns, 5 Xuño, 2023 - 00:00

A Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda organiza mañá, 6 de xuño, a primeira sesión das xornadas de formación dirixidas ao persoal municipal dos concellos adheridos ao Pacto das Alcaldías para o Clima e a Enerxía

A sesión de apertura da xornada será ás 11:00h e contará coa intervención da Conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Dna. Ángeles Vázquez Mejuto, e o Subdirector Xeral de Meteoroloxía e Cambio Climático, D. Isaac Gómez Piñeiro.

O seu labor será, en primeiro lugar, presentar a evolución do proxecto desde que a Consellería fixésese cargo da súa coordinación nesta Comunidade Autónoma. Dos 22 concellos adheridos ao Pacto no ano 2018, pasouse aos 285 actuais, incrementando a súa ambición climática ata o punto en que 12 destes concellos están comprometidos co obxectivo de lograr a neutralidade climática en 2050, aliñados co horizonte máis esixente do Pacto Verde Europeo e a Estratexia Galega de Cambio Climático e Enerxía.

Ademais disto, o 92,91% dos concellos cun Plan de Acción para o Clima e a Enerxía (PACES) finalizado, 83 deles presentaron o seu primeiro Informe de Seguimento, en elcual dan conta do estado de implementación das súas medidas de mitigación introducidas no seu Plan de Acción.

En segundo lugar, a Oficina Técnica do Pacto das Alcaldías en Galicia explicará os novos requisitos de presentación de informes e actualización do contido dos PACES que o marco de presentación de informes do proxecto introduciu nos seus últimos tempos. Nomeadamente, presentaranse os contidos relacionados coa integridade das estratexias de adaptación e a introdución do terceiro piar do Pacto, a loita contra a pobreza enerxética, que ten unha estreita relación con avanzar nunha transición enerxética xusta, cara os obxectivos do Pacto Verde Europeo, sen deixar a ninguén atrás.

Esta xornada replicarase os próximos días 22 e 27 de xuño, cos mesmos contidos, para dar a oportunidade de asistir aos 285 concellos galegos adheridos ao Pacto das Alcaldías.

Para realizar a inscripción é preciso cumplimentar o seguinte cuestionario online.

Lembramos que o contacto coa Oficina Técnica da Xunta de Galicia para o Pacto das Alcaldías pode realizarse chamando ao 670 506 359, ou ben enviando un correo electrónico á dirección pactoalcaldias.cmatv@xunta.gal