Empoderar ás cidades: acelerar a transición cara a enerxía verde

mércores, 28 Xuño, 2023 - 00:00

A Capital Verde Europea 2023, Tallín, en cooperación co Pacto das Alcaldías Europeo, acollerá a conferencia internacional "Empoderar ás cidades: acelerar a transición enerxética verde" os días 4 e 5 de setembro

A eficiencia enerxética e os métodos de aforro na vivenda, a transición verde e a innovación nas cidades son temas cruciais para abordar a crise actual. A conferencia ofrece a oportunidade de compartir as mellores prácticas, coñecementos e inspiración con alcaldes e outros líderes de cidades de toda Europa, para intensificar as nosas ambicións climáticas e comprometernos a tomar medidas para lograr unha Europa máis xusta e climáticamente neutra.

O extenso programa da conferencia comeza con visitas ao sitio e unha recepción de benvida o 4 de setembro, seguida dun discurso de apertura da Sra. Kadri Simson, Comisaria de Enerxía da CE, apoiado con paneis inspiradores sobre transición enerxética, despregamento de enerxía renovable local e desafíos do sector enerxético o 5 de setembro.

A inscrición estará aberta ata o 15 de agosto de 2023 e poderá facerse a través da seguinte ligazón.