Segundo os datos de seguimento provisionais publicados pola Axencia Europea de Medio Ambiente, as emisións medias de CO2 dos coches novos matriculados na UE, Islandia, Noruega e o Reino Unido en 2020 diminuíron considerablemente en comparación con 2019, xa que os fabricantes estaban a intensificar os seus esforzos para aumentar a cota de vehículos eléctricos nas súas frotas.
Os datos provisionais mostran que as emisións medias de dióxido de carbono (CO2), medidas en probas de laboratorio, dos 11,6 millóns de turismos novos matriculados en 2020 na UE, Islandia, Noruega e o Reino Unido diminuíron en 14,5 g CO2 / km (-12 %) en comparación coas emisións medias dos coches novos rexistradas o ano anterior, é dicir, de 122,3 g de CO2 / km en 2019 a 107,8 g de CO2 / km en 2020. Esta é, con moito, a maior diminución anual de emisións desde que comezaron a aplicarse as normas de CO2 en 2010.
A razón principal desta forte diminución das emisións de CO2 foi o aumento na proporción de matriculacións de vehículos eléctricos, que se triplicou, do 3,5% en 2019 a máis do 11% en 2020 (incluído un 6% de vehículos totalmente eléctricos e un 5% de vehículos eléctricos híbridos enchufables). A pesar da contracción do mercado xeral de automóbiles novos debido á pandemia de COVID-19, tamén aumentou o número total de automóbiles eléctricos rexistrados en 2020, ata máis de 1 millón.
Este importante paso adiante é o resultado da introdución progresiva dun obxectivo de CO2 máis estrito para toda a frota da UE en 2020. Ademais, mostra o efecto das medidas de recuperación específicas implementadas polos Estados membros, que estimulan a adopción de vehículos de baixas emisións e investimentos en infraestrutura de recarga.
Fonte: https://ec.europa.eu/clima/news/average-co2-emissions-new-passenger-cars...