Dez países do mediterráneo asinan a Declaración de València para coordinar medidas de eficiencia hídrica

venres, 11 Marzo, 2022 - 00:00

O 10 de marzo celebrouse na cidade de València o Diálogo 5+5 do Mediterráneo Occidental. O obxectivo desta reunión era o de reforzar a cooperación en seguridade hídrica para facer fronte ao cambio climático.

Este foro foi convocado pola Presidencia Española e altas autoridades como ministros e responsables en materia de recursos hídricos e medio ambiente. En canto a abéiraa norte do Mediterráneo, participaron España, Francia, Italia, Malta e Portugal. De abéiraa sur, Marrocos, Alxeria, libia, Mauritania e Tunes.

Mediante a firma da declaración, os dez países comprométense a impulsar o Plan de Acción da Estratexia de Auga para o Mediterráneo Occidental. Ademais, acordaron a posta en marcha dun programa de formación e transferencia de coñecemento nos ámbitos de xestión integrada de concas hidrográficas, desenvolvemento tecnolóxico para a desalación, sistemas de irrigación e mellora da rede de infraestrutura pública, entre outros temas clave.

Tamén se comprometen mediante esta firma para reforzar a seguridade hídrica mediante a aplicación da Xestión Integrada dos Recursos Hídricos, que permitirá avanzar na consecución dun acceso seguro á auga e ao saneamento para todos (o cal se corresponde co Obxectivo de Desenvolvemento Sostible número 6 das Nacións Unidas).