Da semente á árbore: abordar os perigos climáticos co Mecanismo Europeo de Apoio ás Políticas

mércores, 31 Agosto, 2022 - 00:00

O Foro Europeo de Resiliencia Urbana ofrece unha oportunidade única para debater os retos e oportunidades de adaptación ao cambio climático para cumprir o obxectivo europeo de resiliencia. O Pacto das Alcaldías organiza esta sesión para reunir aos participantes do Mecanismo de Apoio ás Políticas: expertos internacionais, partes interesadas nacionais dos Estados membros e, o que é máis importante, cidades e rexións europeas, que se reúnen para preparar as súas accións de adaptación. Discutirán os desafíos e estratexias para dúas cidades en diferentes etapas da súa viaxe de adaptación.

Salónica está a buscar crear un plan de adaptación integral para priorizar as súas accións cara á infraestrutura máis afectada polos perigos climáticos. Bolonia ten como obxectivo aumentar a accesibilidade e a escala dos espazos verdes mediante a participación dos cidadáns para a autogestión das áreas verdes existentes. A eles únense dous expertos en transicións xustas e redución do risco de desastres. A súa discusión prepara o escenario para unha conversación interactiva coa audiencia, mentres que os representantes da Comisión Europea estarán presentes para garantir que as necesidades e brechas non identificadas melloren o apoio futuro ás cidades e rexións.

Para máis información e rexistro aquí.