Bruxelas comparte cos signatarios do Pacto das Alcaldías un caso de boas prácticas

venres, 1 Abril, 2022 - 00:00

Como parte dun programa máis amplo de recuperación de barrios na cidade de Bruxelas, asinante do Pacto das Alcaldías, o proxecto emblemático L28A tiña como obxectivo utilizar os terreos baldíos da antiga liña ferroviaria 28A (L28A) para transformalos nun espazo verde aberto ao barrio e integrado nunha rede máis ampla de espazos públicos verdes.

Este estudo de caso é un bo exemplo de planificación urbana sostible e, o que é máis importante, demostra que hai outro camiño en lugar de cubrir o centro da cidade con formigón. Ademais, este proxecto é o resultado dunha colaboración activa entre as autoridades locais e rexionais, empresas como gabinetes de arquitectura e masterplan, e titulares de proxectos socioeconómicos e cidadáns, que ao final darían vida a esas infraestruturas e proxectos.

Se queres ler os comentarios de todo o proxecto, podes seguir esta ligazón para ser redirixido á páxina web de USE (Urban Sustainability Exchange).