Xornadas do Pacto das Alcaldías en Cascais: un espazo para a acción climática e a resiliencia

luns, 2 Setembro, 2024 - 00:00

Entre o 9 e o 11 de outubro, o evento reunirá a municipios de España e Portugal para intercambiar experiencias e avanzar en políticas climáticas e enerxéticas.

A Oficina do Pacto das Alcaldías, en colaboración coa Alianza do Clima, organiza unhas xornadas especiais en Cascais, Portugal, do 9 ao 11 de outubro. Este encontro, dirixido a municipios de España e Portugal, forma parte da conferencia internacional da Alianza do Clima, que ten como obxectivo promover a acción climática e a resiliencia local.

O 10 de outubro, día adicado ao Pacto das Alcaldías, contará con dous seminarios principais. O primeiro, que comezará ás 14:00 horas, titulase "Datos xeoespaciais: acelerando a acción polo clima e aumentando a resiliencia". Neste seminario, presentaranse as potencialidades dos datos xeoespaciais gratuítos de Google e da Axencia Espacial Europea para apoiar as políticas de adaptación ao cambio climático e mellorar a resiliencia a nivel municipal e rexional.

O segundo seminario, previsto para as 16:00 horas, é "Loitar contra a pobreza enerxética sen deixar a ninguén atrás". O Centro de Asesoramento sobre a Pobreza Enerxética (EPAH) e o proxecto JUST-PEPP amosarán as fases da pobreza enerxética con exemplos reais, e explicarán o uso de indicadores, ventanillas únicas, mecanismos de financiamento e comunidades enerxéticas como posibles solucións.

Despois destes seminarios, ás 17:30 horas, haberá un cóctel para intercambiar experiencias e redes entre os asistentes. O 11 de outubro, a xornada continuará cunha sesión de compartición de experiencias entre municipios europeos sobre adaptación ao cambio climático e participación cidadá.

Para máis información sobre inscricións e detalles prácticos, consúltase a páxina oficial do evento. A Oficina do Pacto das Alcaldías agarda recibir a comunidade en Cascais para avanzar xuntos na acción climática e enerxética.