Webinar #3: Combinando a participación cidadá e a planificación urbana para fomentar a mobilidade activa nas cidades

luns, 26 Decembro, 2022 - 00:00

Camiñar e andar en bicicleta representan as formas de transporte máis ecolóxicas, xa que non producen emisións. Coñecidas como “mobilidade activa”, estas formas de transporte non só poden axudar a cumprir os obxectivos do Pacto Verde Europeo, senón que tamén poden facer que as cidades sexan máis habitables ao reducir a conxestión do tráfico, a contaminación do aire e acústica e mellorar as condicións de saúde dos cidadáns.

A partir das mellores prácticas dos municipios, este seminario web ten como obxectivo abordar todos os aspectos da planificación urbana para a mobilidade activa, comezando coa participación dos cidadáns no proceso (Valongo, Portugal) e pasando pola reatribución de espazos públicos (Turín, Italia). ), un deseño atento para facer que as áreas de mobilidade activa sexan accesibles para a poboación en xeral (Viena, Austria) e a vixilancia baseada en datos de roteiros ciclistas para seguir mellorando o proceso de formulación de políticas (Oldenburg, Alemaña). O escenario prepararao a Semana Europea da Mobilidade.

Atopa a axenda  aquí

Rexístrese  aquí

Máis información: christian.galletta@eumayors.eu

Contexto: a “Coalición dos dispostos pola mobilidade sostible”

Co lanzamento do novo Pacto de Compromiso en abril de 2021, as cidades agora comprométense a converterse en climáticamente neutrais para 2050 e establecer obxectivos a mediano e longo prazo consistentes cos obxectivos da UE e polo menos tan ambiciosos como os seus obxectivos nacionais. Con esta ambición cada vez maior, a redución das emisións do sector do transporte será un elemento crave para a transformación climáticamente neutral dos signatarios do Pacto.

A nosa serie de seminarios web "Opcións de políticas para reducir as emisións do transporte" presentará diferentes enfoques e exemplos xa implementados nas cidades signatarias, o que brindará ideas prácticas sobre que tipo de accións pódense incluír nas súas PACES novos ou revisados.

Cada seminario web tamén dará tempo para debater sobre desafíos comúns e dirixirá aos participantes cara a recursos, proxectos e información adicional desenvoltos polas organizacións expertas que forman parte da Coalición do Pacto de Alcaldes de Willing on Sustainable Mobility, que contribuíron a esta serie de seminarios web.