Transición local cara a enerxías limpas

luns, 16 Xaneiro, 2023 - 00:00

Dado que o 75 % dos cidadáns europeos viven en cidades, as iniciativas urbanas desempeñan un papel central na consecución do obxectivo do Pacto Verde Europeo con respecto á neutralidade climática de aquí a 2050. Os catorce proxectos deste Results Pack support a rexións , cidades e municipios de toda Europa para desenvolver e alcanzar os seus obxectivos de transición cara ás enerxías limpas.

A nivel mundial, as cidades consomen máis do 65 % da enerxía do mundo e representan máis do 70 % das emisións mundiais de CO2. Axudar ás cidades para reducir a súa dependencia con respecto aos combustibles fósiles xa ser máis eficientes desde o punto de vista enerxético diminuirá as emisións nocivas, ademais de xerar un aire máis limpo e un transporte máis seguro, así como menos atascos e ruídos para os seus cidadáns. Por mor da crise dos prezos da enerxía, tras a invasión de Ucraína por parte de Rusia, a consecución de obxectivos máis ambiciosos en materia de eficiencia enerxética e enerxía limpa é máis importante que nunca. A Comisión Europea ha presentado o plan REPowerEU para lograr máis aforros enerxéticos, a diversificación das subministracións enerxéticas e a adopción acelerada da enerxía renovable para substituír os combustibles fósiles nas vivendas, a industria e a xeración de enerxía. Neste contexto, as cidades e as rexións poden ser pioneiras na aceleración da transición cara a enerxías limpas ao adoptar medidas relativas á eficiencia enerxética e a enerxía renovable, ao integrar políticas de enerxía limpa nos seus mecanismos de planificación e ao atraer investimentos que as se apoian na aplicación dos seus plans. Dado que son o nivel de gobernanza máis próximo aos cidadáns, os municipios e as autoridades locais desempeñan un papel central na transición cara ás enerxías limpas. A fin de que a transición a unha sociedade máis neutra en carbono sexa sostible e inclusiva.

Para máis info aquí.