Taller sobre "Servicios enerxéticos inclusivos para loitar contra a pobreza enerxética e empoderar aos cidadáns"

mércores, 14 Xuño, 2023 - 00:00

Como evento paralelo a Semana Europea da Enerxía Sostible estase organizando un taller orientado á capacitación de emprendedores enerxéticos municipais cun propósito social

A medida que a crise enerxética afecta a máis e máis persoas, vólvese aínda máis importante empoderar ás persoas en situacións vulnerables para que se poidan beneficiar da produción de enerxía renovable.

A situación é sistematicamente peor para partes específicas da poboación: persoas con baixos ingresos, condicións de saúde específicas ou aqueles que son parte dunha minoría. Necesítanse cambios estruturais na subministración de enerxía para mellorar verdadeiramente a condición dos fogares vulnerables. É necesario inventar un esquema de negocios completamente novo.

Durante esta sesión, os expertos das cidades compartirán como deseñan e proban actualmente modelos de negocios cun propósito social. Analizaranse as oportunidades empresariais e os desafíos de varias cidades que buscan innovar os seus servizos enerxéticos. Presentaranse experiencias europeas ao redor da solidariedade enerxética e un mercado enerxético máis democrático para inspiralo e, con sorte, para levar a innovación social á actual reforma do deseño do mercado eléctrico da Comisión da UE.

Trataranse os seguintes temas:

• Modelos de negocio: escenarios para a comunidade.
  • Políticas públicas e marcos legais: retos dos municipios para implementar solucións para paliar a pobreza enerxética.
  • O desafío da creación conxunta e as estratexias de participación.

O evento celebrarase o martes 20 de xuño ás 09:00h. Para asistir será preciso rexistrarse no seguinte enlace.