Seminario web: a importancia de salvar os ecosistemas mariños

xoves, 21 Xullo, 2022 - 00:00

Os ecosistemas costeiros teñen unha importancia capital en moitos sentidos. Representan un dos lugares dos lugares con maior biodiversidade do planeta: o 90% de todas as especies marítimas atópanse en zonas costeiras, e o 90% da pesca mariña depende delas. Ademais, os humidais costeiros, como as marismas, as praderías mariñas e os manglares, desempeñan un importante papel na protección contra os impactos das inundacións: protexen as costas da erosión e poden proporcionar chairas de inundación. Por último, os humidais costeiros son capaces de secuestrar e almacenar dióxido de carbono.

Con todo, debido aos cambios no uso do chan, a modificación das vías fluviais costeiras, a xestión da auga e outras influencias, os humidais costeiros están a deteriorarse. de auga e outras influencias, os humidais costeiros están a degradarse e diminuíndo rapidamente. As solucións baseadas na natureza, como o uso sostible destes ecosistemas ou a das chairas de inundación, poden contribuír á protección dos ecosistemas costeiros existentes costeiras existentes, así como á restauración dos degradados.

Por iso, o quinto seminario web de CITIES TALK NATURE céntrase na restauración e revitalización do hábitat costeiro.

- Francisco Martínez Vázquez, Director de Conservación de Terras Silvestres, WILDCOAST, compartirá connosco a súa experiencia como responsable do Programa de recuperación de manglares na Paz, Baixa California Sur, México.

- O Dr. Finn Andreas Viehberg, xefe da oficina de WWF no Mar Báltico, compartirá as súas experiencias prácticas na aplicación de medidas de protección costeracomo a renaturalización de pólderes e marismas. Ademais, presentará as formas en que os municipios poden apoiar a protección dos ecosistemas costeiros. O evento é gratuíto e celébrase en inglés e español, con tradución.

O seminario web forma parte dos eventos de CITIES TALK NATURE do proxecto INTERLACE. INTERLACE pretende capacitar e equipar ás cidades europeas e latinoamericanas para restaurar e rehabilitar eficazmente os ecosistemas (peri)urbanos para conseguir cidades máis habitables resilientes e inclusivas. CITIES TALK NATURE ofrece unha serie de eventos para crear e promover a aprendizaxe e a cooperación entre os municipios, os seus partes interesadas e iniciativas en América Latina e Europa.

CITIES TALK NATURE é facilitado por unha cooperación única entre a Federación Latinoamericana de Cidades, Municipios e Asociacións de Gobernos Locais (FLACMA) e a Unión Nacional de Gobernos Locais (UNGL), como membro de FLACMA, así como a Alianza do Clima (AC) e Cidades e Gobernos Locais Unidos (CGLU). Desenvolveuse no marco do proxecto INTERLACE, financiado polo programa de investigación e innovación Horizonte 2020 da Unión Europea.

Se está interesado neste evento, pode inscribirse aquí.