Que están a facer exactamente os Coordinadores de Pacto? Descúbreo neste novo informe!

mércores, 19 Outubro, 2022 - 00:00

Provincias, rexións, ministerios, axencias nacionais de enerxía, áreas metropolitanas, agrupacións de autoridades locais… Os Coordinadores do Pacto son autoridades públicas que están en condicións de brindar orientación estratéxica, apoio técnico e financeiro aos signatarios do Pacto dos Alcaldes e municipios adheridos ao mesmo.

Ademais da asistencia financeira, os Coordinadores do Pacto adoitan apoiar aos signatarios na realización dun inventario de emisións de CO 2 ou unha avaliación de riscos climáticos, así como na preparación e implementación dos seus Plans de Acción Climática e de Enerxía Sostible.

Inspírache coas accións da Provincia española de Alacante, o Centro Grego de Fuentes de Enerxía Renovables ou a Provincia de Brabante Flamenco na loita contra a escaseza de enerxía, a adaptación ao cambio climático e o desenvolvemento dunha estratexia climática rexional e descobre cales son as súas prioridades para 2022-2023.

Informe completo aquí.