Publicado o novo Informe de Síntese Global sobre a acción climática local

martes, 29 Marzo, 2022 - 00:00

En todo o mundo, as cidades e rexións están a innovar, aplicando accións ambiciosas e obtendo resultados concretos para avanzar cara a unha sociedade baixa en carbono. Cada ano, co fin de comprender mellor como poñer en marcha unha traxectoria eficaz e sólida de 1,5 ° C, o Observatorio de Climate Chance publica un Informe de Síntese Global sobre a Acción Climática Local para facer un seguimento dos progresos da acción climática comunicados polos gobernos locais e rexionais (GLR) de todo o mundo.

Entre a harmonización das prácticas e as innovacións metodolóxicas, a contabilidade das emisións e os informes das cidades e rexións son cada vez máis sólidos.

A publicación da 4ª edición do Informe de Acción Local do Observatorio do Clima levou a cabo o pasado 28 de febreiro. Devandito documento mostra o panorama único do que están a facer de forma efectiva as cidades e rexións de todo o mundo para reducir as súas emisións de gases de efecto invernadoiro (GEI).

O Informe sobre a Acción Local propón un enfoque específico. Narra a historia que hai detrás das cifras da evolución das emisións de gases de efecto invernadoiro ( GEI) a través da acción realmente levada a cabo polos gobernos locais e rexionais, e presenta unha síntese dos datos máis recentes sobre a acción dos actores locais, baseada nunha análise de diferentes fontes: os últimos informes de avaliación da acción das cidades e rexións, os traballos académicos e a experiencia das redes e iniciativas de cooperación internacional dos gobernos locais e rexionais polo clima.

Tamén se basea o estudo nas contribucións de 13 redes e iniciativas internacionais de cooperación climática: O Pacto Mundial de Alcaldes polo Clima e a Enerxía; o Pacto de Alcaldes polo Clima e a Enerxía - Europa; Clima- Med; a Coalición  Under2; os Premios Europeos da Enerxía; Cidades e Gobernos Unidos ( CGLU);  ICLEI - Gobernos Locais pola Sustentabilidade; C40; Climate Alliance;  Regions4 Sustainable Development; Energy Cities; e CDP.

As iniciativas de Pacto mundial das Alcaldías polo Clima e a Enerxía e o Pacto das Alcaldías polo Clima e a Enerxía Europa contan co seu propio capítulo cada unha.

Podes ler o informe aquí.