Publicada nova guía metodolóxica do País Vasco sobre como elaborar un PACES

luns, 21 Marzo, 2022 - 00:00

En outubro de 2021 publicouse unha guía para desenvolver plans locais de clima e enerxía no País Vasco.

Dado que concibir un Plan de Acción para o Clima e a Enerxía Sostible (PACES) completo é un proceso longo e con numerosas dimensións a ter en conta, esta guía pretende axudar aos municipios adheridos ao Pacto dos Alcaldes para o Clima e a Enerxía para iniciar este proceso de PACES.

Nos seus 4 capítulos e 78 páxinas, a guía ofrece un marco metodolóxico claro e completo que axuda ás cidades e municipios a establecer un plan climático e enerxético. Detalla os marcos legais nos que se enmarcan este tipo de plans, as prioridades nas que centrarse, as ferramentas para prever os riscos ou a xestión da aplicación dun plan. Este documento ofrece unha solución lista para que os municipios elaboren un primeiro plan e logo aprendan todas as facetas do devandito proxecto.

Máis detalles sobre a guía no sitio do plan de acción contra o cambio climático do País Vasco  Udalsarea 2030 aquí.

Se está interesado nesta guía, pode descargala aquí.