Primeira Convocatoria de Propostas EUI - Accións Innovadoras

mércores, 4 Xaneiro, 2023 - 00:00

Cun orzamento indicativo de 50 millóns de euros FEDER, a primeira convocatoria de propostas de EUI - Accións innovadoras está dirixida a proxectos innovadores centrados na Nova Bauhaus Europea.
A convocatoria de propostas está aberta desde o 10 de outubro de 2022 e pecha o 19 de xaneiro de 2023 ás 14:00 CET.

A primeira convocatoria de propostas EUI-IA financiará proxectos para ofrecer exemplos tanxibles e reais de intervencións da Nova Bauhaus Europea (NEB) que integren completamente os tres valores fundamentais de NEB de sustentabilidade, inclusión e estética a un nivel máximo de ambición #de acordo con o marco proposto no NEB Compass.

A Convocatoria non será prescritiva en canto á natureza das propostas esperadas. Con todo, convídase as cidades a considerar os catro temas seguintes que teñen o maior potencial para xerar solucións innovadoras e crear un claro efecto de demostración para inspirar o uso da política de cohesión nas zonas urbanas:

• Construción e rehabilitación con espírito de circularidade e neutralidade en carbono
  • Preservar e transformar o patrimonio cultural
  • Adaptación e transformación de edificios para solucións de vivenda alcanzable
  • Rexeneración de espazos urbanos

A convocatoria poñerá a proba a nosa capacidade para converter os desafíos urbanos actuais en oportunidades, para abordalos a través de solucións integradas, traducindo o Pacto Verde Europeo en intervencións innovadoras que empoderen aos cidadáns para liderar o cambio cara a cidades, pobos e comunidades locais verdes e inclusivos.

Para máis información aquí.