Política de cohesión da Unión: investimento de 869 millóns de euros para unha transición climática xusta en España

venres, 23 Decembro, 2022 - 00:00

España recibirá case 869 millóns de euros de o Fondo de Transición Xusta (FTJ) tras a adopción do Programa de Transición Xusta e do seu Plan Territorial de Transición Xusta. Este financiamento axudará a España a avanzar con paso firme na transición xusta a unha economía climáticamente neutra.

España vai camiño de eliminar o uso do carbón para a produción de enerxía antes da data prevista inicialmente de 2030. A UE axudará a lograr unha transición climática xusta nas rexións afectadas polos peches de minas de carbón e de centrais eléctricas de carbón. Entre estas rexións figura, en particular, Asturias, que recibirá case un terzo do financiamento do FTJ destinada a España. Outras rexións que recibirán financiamento do FTJ son as provincias de A Coruña, en Galicia, Teruel, en Aragón, León e Palencia, en Castela e León, e Almería, Cádiz e Córdoba, en Andalucía; así como un grupo de municipios ao redor de Alcúdia, na illa de Mallorca.

Para máis información aquí.