Podcast do Pacto dos Alcaldes Episodio 1 - João Dinis sobre cidades e estados que se adaptan ao cambio climático

luns, 19 Decembro, 2022 - 00:00

Esta serie de podcasts brindaralle unha descrición xeral de como as cidades poden adaptarse ao cambio climático en toda Europa.

​Para o primeiro episodio da serie, falamos con João Dinis, Xefe da Oficina de Aceleración de Transicións Urbanas do Concello de Cascais de Portugal, sobre como as cidades e os estados poden traballar xuntos para a adaptación climática. Na última década, João Dinis traballou para garantir un enfoque sistémico, inclusivo e innovador para redefinir o papel dos municipios no movemento global por un futuro sostible. El cre no fortalecemento das asociacións baseadas en Europa para mellorar o alcance das tecnoloxías e métodos emerxentes para promover a resiliencia. João é un apaixonado da simplicidade das ideas que cambian a vida e que apoian un estilo de vida máis saudable e sostible, ao mesmo tempo que respectan as culturas e os recursos locais.

Escucha o episodio aquí.