O prazo de presentación de candidaturas para a European Green Leaf 2022 e Capital Verde Europea 2023 remata o 28 de outubro

martes, 18 Agosto, 2020 - 00:00

A Comisión Europea mantén aberta a convocatoria oficial para os premios European Green Leaf 2022 (EGLA) e Capital Verde Europea 2023 (EGCA) que teñen como obxectivo principal recoñecer os avances das cidades comprometidas coa sustentabilidade. Este ano, o prazo de presentación de candidaturas permanecerá aberto ata o 28 de outubro e a dotación económica para ambos os premios ascenderá ata o millón de euros de maneira combinada, para apoiar así ás cidades á hora de implementar novas medidas de sustentabilidade urbana de forma efectiva. Este aumento da dotación económica dos premios busca concienciar ás urbes achega do cumprimento dos obxectivos de o Pacto Verde Europeo.

Dotación económica e beneficios dos premios
Os dous municipios ou cidades gañadores do premio  European Green Leaf 2022 recibirán 200.000 euros cada unha, mentres que a cidade gañadora da convocatoria Capital Verde Europea 2023 recibirá 600.000 euros. O obxectivo principal de ambas as dotacións é que as cidades galardoadas asuman novas responsabilidades en materia de sustentabilidade e medio ambiente.

De maneira adicional ao premio económico, as gañadoras de ambos os premios contarán con un selo de aprobación da Comisión Europea que lles permitirá gozar de beneficios como o aumento da cobertura en medios de comunicación a nivel internacional, ademais de recibir un maior enfoque a proxectos ambientais e investimento estranxeiro.

Ademais, non só as cidades ou municipios gañadores contarán con beneficios, xa que as cidades finalistas terán acceso a unha rede de coñecemento na que xa se atopan as candidaturas máis destacadas de anos previos, onde poderán compartir coñecementos acerca de como aprender a superar novos desafíos crave no que a sustentabilidade refírese.

Prazos e requisitos para a presentación de candidaturas
Os premios European Green Leaf 2022 atópanse dirixidos a municipios cunha poboación de entre 20.000 e 99.999 habitantes, sendo un máximo de dous os núcleos de poboación que serán premiados. Pola súa banda, o premio Capital Verde Europea 2023 permanece aberto a cidades cuxa poboación supere os 100.000 habitantes.

O 28 de outubro de 2020 ás 23:59 horas (CET) é a data e hora límites que terán todas as candidaturas para realizar a súa presentación a ambos os premios. Toda a información relativa sobre como realizar a inscrición, as regras e bases legais, así como o proceso de participación, pódese consultar a través da súa páxina web oficial.

@GaliciaSostible #Compromiso