O Pacto Global dos Alcaldes polo Clima e a Enerxía (GCoM) lanza un Programa de Intercambio de Expertos

martes, 14 Febreiro, 2023 - 00:00

Como parte dos esforzos continuos para profundizar o apoio técnico brindado ás cidades, o Pacto Global de Alcaldes polo Clima e a Enerxía (GCoM) está lanzando unha nova iniciativa para facilitar o intercambio de coñecementos e mellores prácticas entre as cidades asinantes de todas as rexións da alianza.

Esta iniciativa proporcionará a 10 pares de cidades asinantes do GCoM (20 cidades en total) apoio financieiro e organizativo para organizar intercambios sobre temas chave de implementación do Plan de Acción Climática. Cada intercambio permitirá que dous expertos de cada cidade visiten outra cidade asinante do GCoM que afronte desafíos similares na implementación do seu Plan de Acción.

As cidades seleccionaranse para estar equilibradas xeográficamente, cubrindo todas as rexións do GCoM. Para postularse ao programa é preciso completar e enviar o formulario de solicitude dispoñible aquí e envialo á Secretaría Xeral do GCoM a través do correo expertos.exchange@globalcovenantofmayors.eu antes do 8 de marzo do 2023.