O Pacto dos Alcaldes da Asociación Oriental cumpre 10 anos!

mércores, 21 Decembro, 2022 - 00:00

Organizada no marco do proxecto financiado pola UE Pacto dos Alcaldes - Asociación Oriental , a conferencia de alto nivel " 10.º aniversario do Pacto dos Alcaldes na Rexión da Asociación Oriental" tivo lugar os días 29 e 30 de novembro de 2022 en Tbilisi, Xeorxia. A Conferencia acolleu a máis de 150 representantes, incluídas autoridades locais e nacionais, asociacións de funcionarios locais e outras partes interesadas de Armenia, Acerbaixán, Xeorxia, Moldavia e Ucraína, xunto con representantes de institucións da UE, Estados membros da UE e organizacións internacionais.

No seu discurso de vídeo, Lawrence Meredith, director de Neighborhood East na Comisión Europea, dixo: " Debemos diversificar as fontes de enerxía e fortalecer a seguridade enerxética, facer todo o posible para que as xeracións futuras poidan vivir de maneira saudable. A rexión da Asociación Oriental, representada por 460 cidades signatarias da Pacto dos Alcaldes, é un excelente exemplo para as autoridades locais de todo o mundo ” .

Durante a Conferencia, os oradores presentaron os avances logrados polo Pacto e os seus signatarios e reafirmaron a firme vontade política da UE de apoiar ás autoridades da Asociación Oriental no deseño e implementación de políticas sostibles. O evento ofreceu oportunidades para discutir os principais pescozos de botella e barreiras atopadas polas cidades signatarias e proporcionou receitas efectivas para o éxito. Tamén describiu o futuro da iniciativa e o apoio da UE aos municipios da EaP na perspectiva do Green Deal e outras iniciativas europeas.

Ao final do primeiro día, Nicholas Cendrowicz, Xefe Adxunto da Unidade para Xeorxia, Moldavia e Plan de Investimento Económico, DG NEAR, Comisión Europea, felicitou aos alcaldes das últimas 20 cidades que decidiron unirse á comunidade CoM East. Como recoñecemento ao seu compromiso, os alcaldes ou representantes recibiron un diploma e un pequeno obsequio.

Os talleres, que tiveron lugar o segundo día do evento, crearon un espazo para o diálogo entre representantes locais, nacionais e da UE sobre temas moi concretos como a implementación de PACES, exemplos de proxectos de demostración e obxectivos de política climática.

Os participantes tamén tiveron a oportunidade de celebrar este décimo aniversario durante unha cea de gala que se organizou nun ambiente agradable con comida e bailes tradicionais xeorxianos, así como un enorme e delicioso pastel de aniversario.

Ao longo do últimos dez anos, os países da Asociación Oriental puideron construír unha comunidade do Pacto forte e solidaria, onde os ministerios, as autoridades rexionais e as estruturas de apoio desempeñan un papel importante ao axudar aos signatarios a cumprir os seus compromisos de redución de CO₂ e implementar medidas de adaptación ao cambio climático. . E este evento de aniversario tamén foi a ocasión para lanzar a terceira fase da Secretaría do Leste do Pacto, financiada pola UE, que coordinará as actividades ata 2025.

Descobre máis fotos deste evento aquí!

Tamén pode atopar máis información, incluídas as presentacións , aquí .