O European City facility (EUCF) abre unha nova convocatoria para inversións en enerxía limpa destinadas a entidades locais

venres, 16 Xuño, 2023 - 00:00

O proceos de solicitude do ECF consta de dous pasos: a verificación de elixibilidade e a solicitude completa

Os municipios/autoridades locais, as agrupacións de municipios/autoridades locais e as entidades públicas locais que suman municipios/autoridades locais situadas nos Estados membro da UE, Islandia ou Ucraína poden solicitar recibir axuda do FCUE. Unha vez que se paso con éxito a verificación de elixibilidade, pódese completar a solicitude en liña completa. Para iso, é necesario asegurarse de utilizar os persoais a continuación para cargar os documentos de respaldo. Ademais, todas as solicitudes deben enviarse en inglés unicamente.

Para poder optar a esta convocatoria será necesario contar coa existencia de plans dun Plan de Acción de Enerxía Ssotenible e Clima (SECAP) desenvolvido dentro da iniciativa do Pacto das Alcaldías para o Clima e a Enerxía ou outro plan local de clima e/o enerxía con obxectivos de mitigación.

Ademais, os solicitantes deberán poder demostrar o seu compromiso político co proxecto a través dunha carta de apoio do alcalde ou doutro representate político relevante.

Por último, os solicitantes tamén deberán demostrar o seu compromiso co período de seguimento de dous anos a partir da presentación final do concepto de investimento.

As solicitudes serán avaliadas por un equipo de avaliación dedicado. Dentro do límite do orzamento dispoñible, as solicitudes mellor cualificadas serán seleccionadas para recibir o apoio do EUCF.

O proceso para aplicar á convocatoria estará aberto ata o 30 de xuño do 2023 ás 17:00h.