Nova publicación en EuMayors sobre a adaptación ao cambio climático nas cidades europeas

martes, 4 Xaneiro, 2022 - 00:00

Para empezar o ano, a Oficina do Pacto dos Alcaldes en Europa presenta a publicación "Adaptación ao cambio climático nas cidades europeas: Cara a unha acción máis intelixente, máis rápida e máis sistémica".

A nova estratexia da UE e esta conxuntura histórica -que presenta unha oportunidade para "reconstruír mellor"- fan que sexa un momento oportuno para considerar cara a onde deben dirixir os seus esforzos os gobernos locais e rexionais para lograr un futuro máis resiliente. Neste contexto, esta publicación está deseñada para os responsables da toma de decisións e o persoal técnico que traballa na adaptación ao cambio climático e a resiliencia nos gobernos locais e rexionais.

Dividido en 4 capítulos principais - O panorama político da UE (1), Unha adaptación máis intelixente: mellorar o coñecemento e xestionar a incerteza (2), Unha adaptación máis  sistémica: apoiar o desenvolvemento de políticas a todos os niveis e sectores (3), Unha adaptación máis rápida: Acelerar a adaptación en todos os ámbitos 5.1 Misión sobre "Adaptación ao cambio climático (4), esta publicación complementa os recursos, metodoloxías e estudos de casos existentes publicados pola Oficina do Pacto dos Alcaldes - Europa para apoiar aos gobernos locais e rexionais que aplican a adaptación ao clima en Europa.

A publicación está dispoñible para a súa consulta nesta ligazón.