Municipios, usen a Chamada de Transición de Enerxía Limpa de LIFE para acelerar a Onda de Renovación!

venres, 16 Setembro, 2022 - 00:00

No marco da convocatoria LIFE Clean Eenergy Transition, 98 millóns EUR de apoio financeiro para proxectos que aceleren a adopción de solucións de eficiencia enerxética e enerxías renovables en toda Europa.

Algúns temas requiren só un solicitante, como o tema RENOPUB : o seu obxectivo é apoiar ás autoridades públicas na creación de estruturas de facilitación para axudar, en particular, aos municipios pequenos e medianos a renovar os seus edificios públicos e avanzar na onda de renovación.

O tema apoiará o establecemento e funcionamento de "portelos únicos" (ou estruturas similares) en territorios provinciais/rexionais ou similares máis grandes que cubran moitos municipios, e desenvolverá un paquete de servizos para axudar ás autoridades públicas da Á a Z coa renovación dos seus edificios públicos.

Por tanto, aborda a brecha de capacidade que a miúdo se atopa nos municipios pequenos e medianos e tamén ten como obxectivo mellorar e acelerar as taxas de renovación.

O sector público xoga un papel crave na transición enerxética, cun mandato único sobre os seus activos públicos e un poder de convocatoria único sobre os actores ao longo da cadea de valor. A onda de renovación do Pacto Verde Europeo ten como obxectivo duplicar a taxa de renovación de edificios para 2030, o que require tamén un investimento masivo no parque de edificios públicos.

Obteña máis información sobre a convocatoria " Establecemento de estruturas de facilitación para acelerar a onda de renovación no sector público" e presente a súa solicitude ata o 16 de novembro de 2022.