Máis de 200 municipios atenderon a Cerimonia Nacional do Pacto das Alcaldías en España

martes, 21 Decembro, 2021 - 00:00

O pasado 11 de novembro de 2021, o Palau de les Arts de Valencia acolleu o Acto Nacional do Pacto dos Alcaldes 2021 organizado pola Deputación de Valencia e a Oficina do Pacto dos Alcaldes. Asistiron máis de 200 municipios, deputacións e rexións de toda España.

Os representantes políticos da rexión e da provincia de Valencia destacaron a necesidade de coordinación entre municipios e rexións para recibir e xestionar os fondos europeos en tempo e forma e a implementación dunha transición ecolóxica xusta para os cidadáns máis vulnerables.

Representantes políticos das cidades de Valencia, Sant  Boi, Murcia, Valencia e O Piñeiral do Hierro debateron sobre os seus camiños cara á neutralidade climática e os seus respectivos retos neste sentido e as cidades de Barcelona, Pamplona e Zaragoza presentaron o seu traballo e as dificultades ás que se enfrontan nas súas políticas de pobreza enerxética.

Na cerimonia, máis de 80 municipios de toda España adheríronse aos obxectivos de neutralidade climática do Pacto dos Alcaldes para 2050.

Na seguinte ligazón pódese consultar os signatarios en España: