Lanzamento do Pacto dos Alcaldes - Pilar europeo sobre pobreza enerxética

martes, 3 Maio, 2022 - 00:00

As autoridades locais desempeñan un papel fundamental na creación dun marco de apoio para abordar a pobreza enerxética a nivel local. Ao asinar a iniciativa do Pacto dos Alcaldes, os municipios europeos comprométense a abordar a pobreza enerxética como unha acción crave para garantir unha transición xusta. A Oficina do Pacto dos Alcaldes de Europa, en colaboración co Centro de Asesoramento sobre a Pobreza Enerxética ( EPAH), ofrece orientación aos asinantes sobre como poden aliviar a pobreza enerxética a nivel local e axudarlles a alcanzar os seus obxectivos de pobreza enerxética.

Neste seminario web presentarase o piar da pobreza enerxética do Pacto dos Alcaldes en Europa e describirase o apoio dispoñible para os asinantes do Pacto para diagnosticar, planificar e implementar e supervisar e informar sobre as accións para abordar a pobreza enerxética. Presentaranse dous exemplos de signatarios da UE para explorar como se aborda a pobreza enerxética sobre o terreo. Convidarase os participantes a debater sobre retos concretos e posibles solucións.

Os obxectivos do seminario web son:

⁻              Presentar o piar da pobreza enerxética do marco de información do  CdM-Europa

⁻              Presentar o apoio dispoñible para os asinantes do  CdM

⁻              Mostrar os diferentes enfoques aplicados polas cidades

Máis información sobre o programa aquí.

Inscríbase no seminario web aquí.