Inversión para Cidades Intelixentes (ISC) - Iniciativa para a adquisición e o financiamento da flota eléctrica urbana

martes, 2 Xuño, 2020 - 00:00

A Oficina Técnica da Xunta para Pacto das Alcaldías informa ​que BABLE está a desenvolver un innovador instrumento de financiamiento que facilita a agrupación de demanda agregada para frotas eléctricas, estacións de carga eléctrica e infraestrutura e servizos relacionados, a través do Paquete de Investimento para Cidades Intelixentes (ISC).

O ISC axuda a axilizar a adquisición desta infraestrutura e servizos relacionados para as cidades europeas e as empresas municipais ao proporcionar un proceso que é simple, fácil e económico, quitando a carga de traballo destas entidades e desbloqueando o acceso a provedores e capital adicionais a través da experiencia de BABLE, Climate-KIC e South Pole.

O ISC mobiliza financiamento climático público e privado a través dun modelo innovador, replicable e escalable para paquetes de investimento empaquetados que estruturan dúas solucións de cidades intelixentes: frotas de vehículos eléctricos e infraestrutura de carga (baseada en recursos renovables), xunto con infraestruturas e servizos relacionados. BABLE coordinará a agregación de demanda e as transaccións ao redor das solucións empaquetadas, mentres que as cidades e as empresas benefícianse dun proceso simplificado, experiencia externa e aforros xerais na transición ou expansión da súa frota eléctrica.

Como 2020 é o ano piloto inicial de ISC, esta primeira rolda de investimentos tamén informará o desenvolvemento dunha ferramenta de investimento dixital que apoie estas actividades e terá como obxectivo proporcionar servizos automatizados no futuro. A ferramenta vinculará o capital privado con oportunidades de investimento agregadas e apoiará os investimentos que se realicen de maneira estruturada, segura e confiable. Ata o de agora, unha transición ás frotas electrónicas en combinación cun enfoque na infraestrutura de carga só se demostrou con éxito en proxectos piloto máis grandes, xeralmente apoiados por fondos públicos. A apertura da frota electrónica e o mercado de infraestrutura de carga para capital privado impulsarán a transición á mobilidade eléctrica nas cidades de Europa.

O ISC conta co respaldo de The City Finance Lab, unha iniciativa conxunta de South Pole e EIT Climate-KIC, que é unha plataforma que apoia o desenvolvemento de solucións financeiras innovadoras, replicables e escalables que impulsan o investimento en produtos resistentes ao clima, baixos en carbono e proxectos urbanos verdes para cidades sostibles.

+INFO en https://www.bable-smartcities.eu/connect/projects/project/project/investment-package-for-smart-cities-isc.html

@GaliciaSostible #Compromiso