Hoxe terá lugar a cerimonia do Pacto das Alcaldías Europa 2021

xoves, 7 Outubro, 2021 - 00:00

Dende 2008, máis de 10.000 gobernos locais actuaron como parte do movemento do Pacto dos Alcaldes para reducir as súas emisións de GEI, adaptarse ao cambio climático, garantir o acceso a unha enerxía alcanzable e sostible e, en xeral, mellorar a calidade de vida da cidadanía.

En abril de 2021, a iniciativa entrou nunha nova fase, lanzando oficialmente a súa ambición renovada dunha Europa máis xusta e neutral desde o punto de vista climático.

No marco desta ambición renovada, os asinantes comprométense a alcanzar a neutralidade climática en 2050, a aumentar os seus obxectivos de redución de emisións, a aplicar medidas de adaptación ao cambio climático e a aliviar a pobreza enerxética mediante unha transición xusta. Tamén se comprometen a involucrar aos seus cidadáns, empresas e actores locais na transición, contribuíndo así ao Pacto Europeo polo Clima.

Convídase a todas as cidades, rexións e a todos os membros da Comunidade do Pacto dos Alcaldes en Europa a reunirse á cerimonia en liña que se celebrará hoxe, de 09:30 a 13:00.

Celebraremos a nosa ambición para 2050, os seus logros como parte da Comunidade do Pacto, e debateremos sobre como comprometerse, participar e actuar en favor dunha Europa máis xusta e neutra desde o punto de vista climático.

Ligazón: https://live.eventtia.com/en/covenantofmayorsceremony/Programme/