Foro de Cidades 2023 – Xuntos por cidades verdes e xustas

luns, 5 Decembro, 2022 - 00:00

O FORO DAS CIDADES é o lugar e o momento para intercambiar sobre a dimensión urbana da política de cohesión, a Axenda Urbana para a UE, o papel das cidades na implementación do Pacto Verde Europeo, a resposta da UE á dimensión urbana da Axenda Territorial 2030, así como destacar as novas iniciativas a nivel da UE desenvolvidas para apoiar ás cidades.

A Dirección Xeral de Política Rexional e Urbana da Comisión Europea está a organizar o seu gran evento bienal, o FORO DE CIDADES, os días 16 e 17 de marzo de 2023 en Turín, Italia.

A 5ª edición do FORO DE CIDADES esforzarase por crear un espazo dedicado ao desenvolvemento urbano sostible, co fin de intercambiar e informar sobre os desafíos urbanos actuais e as solucións dispoñibles. En esencia, o evento destacará latransición verde nas cidades, á vez que reafirmará o obxectivo central da UE deinclusión social. O evento tamén ten como obxectivo afirmar o papel das cidades pequenas e medianas, así como os territorios funcionais para abordar respostas baseadas no lugar aos desafíos locais.

¡Obtenga máis información no sitio web do evento aquí!