FEBUS, un caso de éxito no despregamento de autobuses de pila de combustible

luns, 28 Novembro, 2022 - 00:00

En liña coas súas políticas de acción polo clima e mobilidade, o Concello de Pau decidiu en 2017 investir nunha flota cero emisións composta por oito autobuses de 18 m de lonxitude alimentados por pilas de combustible (primicia mundial) e infraestrutura de reposición de hidróxeno.

Pau desenvolveu varias solucións innovadoras nos últimos anos para descarbonizar sectores como a mobilidade e a produción de calor. Un dos mellores exemplos é o lanzamento da primeira frota de autobuses de 18 metros propulsados ​​por hidróxeno en Francia, os autobuses FÉBUS. Estes 8 vehículos usan celas de combustible como enerxía primaria e baterías de litio para enerxía adicional cando é necesario, e as únicas substancias emitidas son auga e calor.

Plan de Acción polo Clima de Pau.

En 2015, Pau realizou estudos sobre temas ambientais en colaboración con organizacións públicas, privadas e do terceiro sector, que deron como resultado o desenvolvemento dun Plan de Acción polo Clima para a área intercomunal. Os estudos permitiron a Pau crear unha análise integral de varios temas clave, como a calidade do aire, as redes de enerxía, o potencial de secuestro de carbono e a vulnerabilidade do territorio debido ao cambio climático. O Concello aprobou o Plan de Acción polo Clima en xuño de 2018 e fixou os obxectivos do territorio para mitigar o cambio climático e adaptar a cidade no próximos cinco anos.

Pau comprometeuse a desenvolver un territorio baixo en carbono e brindar unha mellor calidade de vida aos residentes. Os obxectivos incluían unha redución do 27% nas emisións de gases de efecto invernadoiro, un 20% de aforro de enerxía, duplicar a produción de enerxías renovables e unha redución do 10% na contaminación do aire para 2030.