Evento de lanzamento de LIFE-BECKON EU

venres, 14 Abril, 2023 - 00:00

O proxecto LIFE-BECKON EU difunde as súas actividades cun evento online sobre os mecanismos de apoio a gobernos locais para facilitar as comunidades enerxéticas

Coorganizado pola Oficina do Pacto dos Alcaldes da UE xunto aos socios do proxecto, este evento centrarase nos mecanismos de apoio ás autoridades locais para facilitar a creación de comunidades enerxéticas. LIFE-BECKON estimula e impulsa o despregamento de comunidades enerxéticas en toda Europa mediante o desenvolvemento e a entrega de mecanismos de apoio integrais para as autoridades públicas, os promotores e os grupos de Acción Local para equipalos mellor para facilitar a creación de comunidades enerxéticas, respondendo así a necesidades claras e barreiras coñecidas.

Durante o seminario presentarase o concepto dun "manual de medidas" de asistencia técnica, ademais da plataforma en liña One-Stop-Shop que se desenvolve en nome do proxecto LIFE-BECKON. Os asistentes compartirán as últimas actualizacións sobre a política da UE sobre comunidades enerxéticas e o apoio dispoñible para desenvolver comunidades enerxéticas a nivel local.

Así mesmo, serán animados a participar dunha forma activa no debate, compartindo desafíos concretos e posibles solucións. Os obxectivos principais son a presentación da idea e os resultados esperados de LIFE-BECKON como mecanismo de apoio, mostrar a variedade de marcos de CE a nivel nacional, desafíos locais e posibles oportunidades, recompilar comentarios e opinións multinivel que contribuirán ao desenvolvemento de LIFE-BECKON nas tres áreas de demostración ao longo dos tres anos de implantación.

O mércores 26 de abril, dende as 11:00 ata as 12:30h, vaise producir o evento de forma exclusivamente online. A inscrición ao evento pódese realizar pinchando neste enlace.