EUSEW - Solucións locais á crise enerxética: empoderar aos cidadáns a través de comunidades de enerxías renovables

martes, 27 Setembro, 2022 - 00:00

O Pacto das Alcaldías está a organizar unha sesión de política híbrida durante a Semana Europea da Enerxía Sostible (EUSEW) o 29 de setembro de 11:30 a 13:00 sobre Solucións locais á crise enerxética: empoderar aos cidadáns a través de comunidades de enerxías renovables.

Para acelerar a transición á enerxía limpa e aumentar a independencia enerxética de Europa no contexto de o  plan REPowerEU , as Comunidades de Enerxía Renovable converteranse nunha ferramenta indispensable para aumentar a seguridade enerxética, descentralizar a gobernanza da produción de enerxía, reducir as facturas de enerxía, impulsar os investimentos locais e promover participación local da sociedade civil.

A sesión informará sobre formas concretas nas que as comunidades de enerxía renovable están a apoiar aos municipios e as áreas rurais a nivel local para lograr unha transición xusta. Tamén proporcionará un catálogo práctico de enfoques que os gobernos locais de todos os tamaños xa están a implementar sobre o terreo.

Rexístrate de maneira on-line aquí.