Encontro Nacional Pacto das Alcaldías 2022

xoves, 17 Novembro, 2022 - 00:00

O próximo 30 de Novembro a Oficina do Pacto das Alcaldías, conxuntamente coa Rexión de Navarra e a cidade de Pamplona organizan o encontro Nacional Pacto das Alcaldías 2022.

O obxectivo da devandita xornada é informar sobre as últimas novidades en política Europea relacionada cos obxectivos do Pacto da Alcaldías, e expoñer as experiencias e logros da cidade de Pamplona e a rexión de Navarra nas súas respectivas políticas de cambio climático.  A Rexión de Navarra é unha dos Coordinadores Territoriais do Pacto máis exitosos, coordinando case 200 municipios na redacción e posta en práctica dos seus PACES.

Durante a xornada terán lugar dúas mesas redondas expoñendo e debatendo temas de actualidade como “O papel dos municipios na crises enerxética” e “Boas prácticas en adaptación ao cambio climático” onde se expoñerán e discutirán diferentes experiencias municipais. Especialmente interesantes para a comunidade do Pacto será a exposición sobre as ferramentas e métodos concernentes á adaptación ao cambio climático.

Debido ás restricións pola COVID é absolutamente necesario estar rexistrado para poder ter acceso ao recinto e poder participar na actividade, fagan por favor uso do rexistro de participantes.