Coordinación da política económica: a Comisión establece orientacións para axudar a facer fronte á crise enerxética e facer que Europa sexa máis verde e máis dixital

martes, 29 Novembro, 2022 - 00:00

A Comisión lanzou o ciclo de coordinación de políticas económicas do Semestre Europeo de 2023. O paquete baséase nas Previsións económicas de outono de 2022, que mostraban que, tras un sólido primeiro semestre do ano, a economía da UE entra agora nunha fase moito máis deficiente. Os prezos da enerxía, as altas taxas de inflación, a escaseza de subministración, o aumento dos niveis de débeda e o aumento dos custos de endebedamento están a afectar a actividade comercial e erosionando o poder adquisitivo dos fogares.

Estes desafíos esixen unha acción coordinada para garantir unha subministración de enerxía adecuado e alcanzable, salvagardar a estabilidade económica e financeira e protexer aos fogares e as empresas vulnerables ao mesmo tempo que se preserva a sustentabilidade das finanzas públicas. Ao mesmo tempo, necesítase unha acción rápida para impulsar o crecemento potencial e a creación de emprego de calidade e cumprir coas transicións ecolóxica e dixital. A coordinación da política económica a través de o Semestre Europeo axudará aos Estados membros a lograr estes obxectivos establecendo prioridades e proporcionando unha orientación política clara e ben coordinada para o próximo ano.

A Enquisa Anual de Crecemento Sostible deste ano presenta unha axenda ambiciosa para fortalecer máis as respostas políticas coordinadas da UE para mitigar os impactos negativos dos choques enerxéticos a curto prazo . Ao mesmo tempo, é crucial continuar aumentando a resiliencia social e económica e fomentando o crecemento sostible e inclusivo en o mediano prazo , mantendo a flexibilidade para enfrontar novos desafíos. Este enfoque está en consonancia cos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible da ONU, que son unha parte integral do Semestre Europeo.

As catro prioridades do Semestre Europeo seguen sendo: promover a sustentabilidade ambiental, a produtividade, a equidade e a estabilidade macroeconómica, con vistas a fomentar a sustentabilidade competitiva.