Convocatoria para municipios de menos de 50.000 habitantes: asistencia técnica para a elaboración dun plan de cooperación enerxética cos seus cidadáns

luns, 4 Xullo, 2022 - 00:00

O programa de asistencia técnica ten como obxectivo apoiar a 10 municipios de menos de 50.000 habitantes na preparación e desenvolvemento de proxectos seleccionados incluídos na súa PACES. Na edición deste ano, o programa centrarase nos proxectos enerxéticos comunitarios.

Un total de 10 candidatos seleccionados participarán en 3 talleres en liña de media xornada de duración con outros municipios e expertos na materia. Dado o enfoque da edición deste ano (é dicir, a enerxía comunitaria), estamos a convidar aos municipios seleccionados a identificar e involucrar aos representantes das cooperativas locais de enerxía / organizacións da sociedade civil neste programa. O principal resultado deste programa será o desenvolvemento dun plan de cooperación entre a cidade e a organización da sociedade civil. A participación de polo menos un representante dunha cooperativa enerxética local/organización da sociedade civil é un requisito previo para participar no programa.

Estes talleres incluirán unha serie de sesións interactivas para garantir que os debates poñan de relevo os enfoques exitosos e saquen á luz os retos concretos e as oportunidades para superalos. As actividades estarán deseñadas para que os participantes exploren os elementos básicos necesarios para desenvolver un plan de acción conxunto e coordinado entre os grupos da sociedade civil e as cooperativas locais pertinentes, os líderes locais e as partes interesadas multiplicadoras implicadas na transición enerxética.

O plan de cooperación é un documento informal no que se describen os pasos concretos que ambas as partes, a cidade e a cooperativa/organización da sociedade civil, pretenden dar no prazo definido para apoiarse mutuamente. O acordo pode considerarse un plan informal para guiar e inspirar a cooperación de ambas as partes. Pode, por exemplo, incluír a decisión de celebrar unha serie de reunións, identificar os ámbitos de cooperación previstos, os medios e recursos que se mobilizarán, etc.

Se está interesado en participar no programa, pode expresar o seu interese directamente ao coordinador do programa por correo electrónico: Thibaut Maraquin (thibaut.maraquin@eumayors.eu).