Chega o Foro de Investimento do Pacto das Alcaldías

mércores, 28 Setembro, 2022 - 00:00

O Foro de Investimento do Pacto das Alcaldías “Mercado de Financiamiento da Eficiencia Enerxética” é unha conferencia anual que se celebrará o próximo 18 de outubro e que mostra proxectos exitosos sobre o financiamiento da eficiencia enerxética, a adaptación climática e a planificación enerxética innovadora, así como iniciativas que traballan en toda Europa para facilitar o mercado para o financiamiento do clima e a enerxía sostible.

A conferencia reúne a cidades, institucións financeiras e outros actores para intercambiar boas prácticas e solucións exitosas a desafíos comúns. O evento está organizado pola Dirección Xeral de Enerxía da Comisión Europea, a Dirección Xeral de Acción polo Clima e a Axencia Executiva Europea de Clima, Infraestruturas e Medio Ambiente (CINEA), en colaboración coa iniciativa do Pacto das Alcaldías.

Para acceder ao programa do foro aquí.