Charla de xantar - Un inverno seguro para todos: compartindo experiencias de accións locais de aforro de enerxía dos municipios da UE

mércores, 9 Novembro, 2022 - 00:00

O Centro de Asesoramento sobre Pobreza Enerxética (EPAH), o Pacto dos Alcaldes de Europa e ENPOR están a organizar conxuntamente unha charla-xanto para debater sobre as experiencias e prácticas dos municipios da UE con respecto á crise enerxética actual, centrándose en como se teñen en conta os consumidores vulnerables nestas situacións de emerxencia. medidas de aforro de enerxía no contexto de Cities Energy Saving Sprint , unha iniciativa conxunta da Comisión Europea, o Pacto dos Alcaldes – Europa e o Comité Europeo das Rexións para axudar ás cidades para tomar medidas que reduzan inmediatamente o seu consumo de enerxía.

O contexto xeopolítico actual está a desafiar o sistema enerxético en Europa. As consecuencias da crise económica e enerxética están a golpear duramente aos cidadáns europeos. De feito, o aumento dos prezos da enerxía está a aumentar a presión sobre as persoas máis vulnerables e está a acentuar as situacións de pobreza enerxética .

As medidas estruturais, como os paquetes Fit for 55 e o recente plan REPowerEU, establecen o camiño a longo prazo para independizar a Europa dos combustibles fósiles rusos antes de 2030 e lograr a neutralidade climática para 2050. Con todo, débense tomar medidas de emerxencia e a curto prazo para abordar as consecuencias directas da crise, a máis importante das cales é o aumento dos prezos da enerxía. Xunto co plan Save Gas for a Safe Winter, proposto pola Comisión para reducir o consumo de gas, os gobernos locais están a responder aos desafíos para axudar aos consumidores vulnerables fronte á escaseza de enerxía e o aumento dos prezos da enerxía mediante a adopción de medidas extraordinarias e solucións prácticas.

Esta discusión debería conducir a obter inspiración sobre como tomar medidas en contextos locais con respecto á crecente pobreza enerxética.

Para máis información aquí.