Charla da EPAH (Energy Poverty Advisory Hub) - Importancia dos indicadores para as avaliacións a escala local da pobreza enerxética

venres, 2 Decembro, 2022 - 00:00

O Centro de Asesoramento sobre Pobreza Enerxética está a organizar a súa segunda charla  para discutir a importancia dos indicadores para as avaliacións a escala local da pobreza enerxética.

A charla abordará os desafíos en torno ao uso e a aplicación dos indicadores dispoñibles para diagnosticar a pobreza enerxética. Como ofrece unha gran visualización dos niveis de pobreza enerxética, presentarase o novo taboleiro de instrumentos do EPAH sobre indicadores nacionais.

Convídase os participantes a compartir as súas experiencias sobre os desafíos que poden enfrontar no diagnóstico da pobreza enerxética, así como a presentar o seu traballo con indicadores, con o fin de reunir coñecementos e casos inspiradores para aprender uns doutros.

A charla terá lugar o mércores 14 denoviembre, de 13:30 a 14:30 CEST, en liña.

A orde do día:

• 13:30 - Introdución
  • 13:35 - Discurso de apertura ''A importancia da medición - Explorando os indicadores de pobreza enerxética a través do taboleiro de a EPAH'' polo Dr. João Pedro Gouveia (CENSE, FCT - NOVA University of Lisbon e EPAH)
  • 13:40 - Presentación "Leccións para avaliacións da pobreza enerxética a escala nacional e local" por Pedro Palma (CENSE, FCT - NOVA University of Lisbon e EPAH)
  • 13:50 - Conversación aberta cos participantes. Compartir experiencias, prácticas, desafíos e oportunidades

Para unirse, rexístrate aquí.