Capital verde da UE: O 15 de xaneiro celébrase a cerimonia de apertura e entrega de Lahti a Grenoble

luns, 10 Xaneiro, 2022 - 00:00

Unha Capital Verde é pioneira no cambio sostible, onde se aplican políticas urbanas realistas e ambiciosas para mitigar a contaminación e a perda de biodiversidade e facer que a cidade sexa máis resistente ao cambio climático. As Capitais Verdes inspiran a outras e inspíranse noutras cidades de Europa e do mundo. Cidades resilientes que respectan a todos os seres vivos e garanten a seguridade.

Este acto marcará o inicio oficial do ano de  Grenoble como Capital Verde Europea 2022, tomando a substitución de Lahti Capital Verde Europea 2021. Á cerimonia asistirán o Sr.  Emmanuel  Macron, Presidente da República Francesa; o Sr.  Virginijus  Sinkevič ius, Comisario Europeo de Medio Ambiente, Océanos e Pesca; o Sr. Eric  Piolle, Alcalde de  Grenoble ;e o Sr.  Pekka  Timonen, Alcalde de  Lahti.

Grenoble foi elixida por Europa para encarnar en 2022 a Capital Verde da Europa das transicións. Fronte ás outras tres cidades finalistas  Turín, Tallin e Dijon, Grenoble gañou o premio o xoves 8 de outubro de 2020 grazas ao carácter transversal e pioneiro das súas accións a favor da transición ecolóxica. É a segunda cidade francesa en recibir este premio despois de Nantes en 2013, e sucede a  Lahti en Finlandia, gañadora en 2021.

Máis información e o programa de Grenoble Capital Verde Europea 2022 están dispoñibles no sitio web https://greengrenoble2022.eu/

#EUGreenCapital #GreenGrenoble2022