A calefacción urbana como facilitador clave para a neutralidade climática en Gotemburgo: estudo de caso

xoves, 6 Outubro, 2022 - 00:00

Gotemburgo, Suecia ten como obxectivo converterse en climáticamente neutral para 2030. Gotemburgo foi unha das primeiras cidades en emitir bonos verdes en 2013 para axudar a financiar proxectos e estratexias sostibles e innovadores. A cidade tamén é signataria do compromiso do Pacto dos Alcaldes da UE para reducir o 40% das súas emisións de GEI para 2020 en comparación cos niveis de 1990.

A calefacción urbana en Gotemburgo introduciuse por primeira vez en 1950 e desde 1980 a cidade investiu en promover a xeración de enerxía limpa utilizando biomasa (19 %) e recuperación de calor. Gotemburgo está a traballar actualmente con su compañía eléctrica local de propiedade municipal, Göteborg Energi, para descarbonizar o seu sistema energético e volverse climáticamente neutral para 2030.

A compañía eléctrica municipal de Gotemburgo construíu un tanque acumulador para almacenar calor a curto prazo e optimizar a subministración e a demanda de enerxía á vez que reduce a dependencia de combustibles fósiles da rede de calefacción do distrito da cidade. Construído xunto á planta de coxeración de calor e electricidade (CHP) da compañía no porto da cidade, o tanque funciona en principio como un termo. O obxectivo é crear un colchón de enerxía térmica para cando a demanda de enerxía sexa maior.

Obteña máis información sobre a calefacción urbana de Gotemburgo e as cifras crave no noso último estudo de caso dispoñible en inglés e sueco aquí.